War Thunder > Dyskusja ogólna

War of Thunder czołgi

<< < (8/15) > >>

KucziI -AAF-:

--- Cytuj ---KucziI nie przeszło by takie wyliczanie ile jakich samolotów by było. Nie rozumiem po co wogle taki pomysł.
--- Koniec cytatu ---
Proste, po to żeby czołgiści jak również kierujący okrętami mieli większe szanse i nie robili za freefragi.

wisla:
Wydaje mi się że spokojnie można połączyć czołgi samoloty i okręty w jednej bitwie. Teraz pojazdy sterowane przez ai są łatwym celem(czołgi jeżdżą sobie w grupach okręty nie zygzakują). Poza tym pewnie zrobią system rozpoznania jaki teraz maja samoloty(z daleka widać lecącą sobie kropeczkę) i czołgi będą trudne do wykrycia. No i są jeszcze miasta i różne zasłony. Chyba wcale nie tak łatwo będzie pojazd ustrzelić. 

Munga:
Podaliście te linki do operacji i chciałem to przeczytać, ale nie mogłem o0 Jest tak nudne i nieciekawie napisane, że zwyczajnie nie mogę przez to przebrnąć.

@temat
Wg mnie jest to do zrobienia. Wyobraźcie sobie czołgi przemieszczające się tylko w takim momencie, w którym nic nad nimi nie leci. Wykorzystanie lasów, kamuflaży itd działa na korzyść akurat tych maszyn. To samo z flotą, ludzie już teraz płaczą, że niszczyciele są zbyt celne. Dodajcie do tego to co zrobili z czołgami, czyli zygzakowanie wprowadzone przez gracza + celność gracza i macie 'stateczek', który wcale nie jest takim łatwym celem.

Porównywanie ai z graczem to tak, jak mówienie, że wyszkoleni strzelcy pokładowi na full są lepsi niż gracz ;)

barteg14:
GRacze z wota, przejdą szybko na czołgi jeżeli war thunder będzie miało lepszy system dmg niz wot, czyli nie na życie :) CO ze statkami, myślę że dostęp będziemy mieli do typu broni, to znaczy przełączamy się na AA i walimy z wszystkich działek aa do samolotu nadlatującego. tak samo z działami głównego i średniego kalibru przeciw okrętom :)

Bezem:

--- Cytat: Munga w Maj 03, 2013, 17:21:41 pm ---@temat
Wg mnie jest to do zrobienia. Wyobraźcie sobie czołgi przemieszczające się tylko w takim momencie, w którym nic nad nimi nie leci. Wykorzystanie lasów, kamuflaży itd działa na korzyść akurat tych maszyn. To samo z flotą, ludzie już teraz płaczą, że niszczyciele są zbyt celne. Dodajcie do tego to co zrobili z czołgami, czyli zygzakowanie wprowadzone przez gracza + celność gracza i macie 'stateczek', który wcale nie jest takim łatwym celem.

--- Koniec cytatu ---

Ludzie będą spamować zaznaczeniem celu i wykrywać :D I będą musieli wprowadzić ograniczenie w ilości plot, bo powinny znaleźć się w drzewkach.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej